Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Indecorum | użytkownik

imię i nazwiskoMaciek Wójcik adres zarejestrowany23.08.2007 @02:11:07 ostatnio na stronie03.12.2015 @21:57:39




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty324 komentarze7677 posty na forum1184 newsy5

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!dzieckowemgle    06.02.2011 @19:42:56
Twoje cipkowe też fajne
~ewelinalebida    03.02.2011 @23:16:00
co mi tam, teżCię lubię
~ewelinalebida    03.02.2011 @23:12:24
uhuhuhu, zakrawam na fajność?
+Ioreth    01.02.2011 @16:52:44
Nie zajmuję się akceptacją newsów, napisz do Casiela
_______
+chomyk    01.02.2011 @16:10:30
Spytaj @, bo to w sumie impreza stricte muzyczna albo napisz newsa, jak nie przejdzie moderacji to będziesz wiedział.
_______
"In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on."
R. Frost | http://www.32grudnia.pl
'Jormungund    31.01.2011 @22:39:51
lepiej nie pytać, ninja paczo.
+alicjafoinska    29.01.2011 @22:33:49
a dziękuję, miło
+5ort    25.01.2011 @22:30:31
:D
~XIPE    25.01.2011 @21:45:00
o siema
~jakubrodziewicz    24.01.2011 @23:30:48
buźke na profilq to do ucałowania masz
~KamilJakubJamroziak    24.01.2011 @21:01:41
o, pojawiłeś się
_______
are you watching closely?
~kulinski    24.01.2011 @17:32:22
profil

hihi <klask, klask>
_______
:o
~BiczyskoMichal    27.12.2010 @18:17:50
rz jest generalnie droższa i nowsza i chyba więcej w niej elektorniki.
no ja mam złe doświadczenia z kehem, ale to tylko moje doswiadczenia. generalnie najlepiej zeby ktos ci tam kupil i wyslal to statkiem, bo jak mi wyslali samolotem, to co prawda bylo po 3 dniach u mnie ale dojebali mi w urzedzie celnym 600 pln cła od wartosci deklarowanej chyba z 2000 zł.
~ToxicVadi    26.12.2010 @23:22:21
co ladna? gdzie? za ile?
_______
na co to komu?
~harataczka    04.12.2010 @17:47:55
galeria mistrz!
_______
ufam sobie.
+esyflores    17.11.2010 @10:20:00
~pogodny    30.10.2010 @10:51:50
a nic-co, z takimi fociami powinnienes pocisnac na lodzkie no nie?=)
_______
http://kbanach.carbonmade.com/ carbonmade podjarka
~pogodny    27.10.2010 @12:38:31
e gosciu, Ty studiujesz?
_______
http://kbanach.carbonmade.com/ carbonmade podjarka
~kingamakowska    17.10.2010 @20:04:53
widzialam waszo wystawe na feszyn w lodz art center! pozdro
~Pestka69    17.10.2010 @14:05:13
eee ty. jak sobie tak patrze na Twoje foty, i Anuli foty.. i mam świadomość że mam w ch*j do zrobienia.. to dalej patrze i nie mogę się oderwac. Bo są tak "wytentegowane" w sensie no bardzo lubie je oglądać. o i miałam potrzebe napisaia tego. -ide coś zrobić bo mnie digart zji.
~wielkabeza    30.09.2010 @23:13:43
galeria bardzo mi sie podoba , całaaaaaa
~pistopit    23.09.2010 @15:30:28
wroc bejbi
~kowski    18.09.2010 @13:26:56
kurde w tych twoich zdjęciach jest cos takiego hmm styl naprawde stylowe pozdrawiam
~meweep    10.09.2010 @17:04:51
..pozwol, ze bede miala na Ciebie oko


P.
~filipxbartek    21.08.2010 @20:57:03
Nie ma za co , naprawdę szacun , szczegolnie za zdj z Daggmarą.
_______
Oceń
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 108 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt